Úvod > Aktuality > Výsledky soutěže

Výsledky soutěže

4. 12. 2017

Výsledky čtvrtého ročníku soutěže projektů kontaktních center Czech Contact Center Award byly vyhlášeny v průběhu programu 17. ročníku konference. O výsledcích rozhodovala sedmičlenná porota odborníků, letos za předsednictví Ludmily Černé (Dimension Data).
Soutěže se účastnila kontaktní centra z různých oborů. Jejím smyslem bylo nejen porovnání projektů z oblasti hlasové komunikace, ale též si kladla za cíl ocenit kvalitní práci v kontaktních centrech a posilovat tak image oboru. 
„Máme radost, že se soutěže Czech Call Center Award účastní stále více subjektů, které tak ukazují odborné veřejnosti kvality své práce a přispívají ke kultivaci trhu,“ říká Tomáš Hájek, výkonný ředitel pořadatelské asociace ADMEZ.

Letošní soutěž proběhla ve čtyřech kategoriích. Porota celkem udělila 11 medailových ocenění (viz tabulka), radost měli i někteří nováčci v soutěži. „Při dnešním dvojím tlaku, kdy jsme z jedné strany nuceni snižovat provozní náklady a z druhé zlepšovat služby a spokojenost klientů, bude hrát významnou roli nalezení vhodné rovnováhy mezi lidským prvkem a technologií. Dvě ocenění hned při naší první účasti v soutěži proto považuji za velký úspěch, obzvlášť v konkurenci tolika zajímavých projektů," říká Radek Bögi, ředitel zákaznického oddělení společnosti Cofidis. 

Přihlašovatel Klient / Spolupracovník Název projektu Kategorie Pořadí
Go Digital! Samsung Electronics Czech and Slovak Live Assistant - prémiová zákaznická péče inbound 1
Generali Pojišťovna   Virtual Hold inbound 2
Cofidis   Complex Care Through Experience  inbound 3
Matematické a Statistické Projekty a Software Conectart Automatizované řešení plánování kapacit, plánování směn a operativní řízení provozu inbound 3
         
BlueLink International CZ   Využití umělé inteligence v provozu kontaktního centra aneb chatbot ušitý na míru new media 1
Go Digital! Samsung Electronics Czech and Slovak Live Assistant - prémiová zákaznická péče new media 2
         
NEWTON Technologies Conectart Automatizované vyhodnocování a analýza telefonních hovorů outbound 1
Česká spořitelna   Pobočky České spořitelny v externích call centrech outbound 2
         
innogy Zákaznické služby   Využití hlasové analytiky v kontaktním centru zvláštní projekty 1
Česká spořitelna   Online hypotéka zvláštní projekty 2
Cofidis   Complex Care Through Experience  zvláštní projekty 3

 



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma