Úvod > Aktuality > Rekordní konference

Rekordní konference

23. 11. 2017

Již posedmnácté proběhla klíčová akce na trhu kontaktních center – konference CALL CENTRA. Rekordní počet cca 260 účastníků byl svědkem různých pohledů na budoucnost oboru, který je na jedné straně hodně ovlivňován technologiemi, ale současně je závislý na kvalitní lidské práci. Konferenci podporovala celá řada partnerů, například Dimension Data, Datera (zlatí partneři), Soitron, Cofidis, Genesys, MyForce (stříbrní partneři) a řada dalších.

Dopolední program konference byl spíše trendový a společný pro všechny účastníky. Zabýval se zejména technologickými aspekty byznysu, tedy zejména umělou inteligencí, hlasovou analytikou, biometrií, ale také stále častěji využívanými remote agenty v rámci home office. Jan Rančák, spolumajitel společnosti Datera k tomu řekl: „Pro kontaktní centrum stojící v první linii v boji o udržení a získání zákazníka, představuje umělá inteligence příležitost mít stoprocentní přehled o tom, co přesně zákazníci říkají, navíc uvidíte ve svých datech dříve neobjevené souvislosti a trendy.“

Odpolední program konference byl více pracovní, rozdělený na dvě paralelní sekce. Jedna se zabývala případovými studiemi z kontaktních center, druhá stále žhavým tématem personálu v kontaktních centrech, jeho hledáním, udržením a motivací.
Součástí konference byla též panelová diskuze špiček kontaktních center na téma customer experience a také vyhlášení vítězů soutěže Czech Contact Center Award.



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma