Úvod > Aktuality > 50 let Magnetu

50 let Magnetu

20. 6. 2017
Pardubická společnost CEMOD-CZ, jehož součástí je i slavný Magnet, slaví 50. výročí svého vzniku. Podle generálního ředitele Petra Wagnera v letošním roce plánuje firma zvednout svůj čistý obrat až na 700 milionů korun pomocí nových B2B aktivit. V červnu navíc změní svůj název na PackWay s.r.o. tak, aby lépe pokryla svůj budoucí business. 
Společnost CEMOD-CZ, jež má pod sebou několik obchodních značek jako Magnet 3Pagen, Blancheporte, modino.cz, vyprodej-slevy.cz a avendro.cz, se strategicky v letošním roce rozhodla rozšířit svoje působení ze zákaznického B2C segmentu na firemní segment B2B.

Vyšší profesionalizace
„Naše společnost má velikou tradici v zásilkové službě, a proto jsme se letos rozhodli propůjčit svoje zkušenosti našim budoucím klientům. Disponujeme velkými skladovacími prostory přes 15 tisíc metrů čtverečních a každý rok zpracováváme kolem 700 tisíc objednávek. To je také důvod, proč se v červnu chceme přejmenovat na PackWay, což volně v překladu znamená cesta balíčku, cesta k zákazníkovi," uvedl k novému názvu ředitel společnosti Petr Wagner s tím, že expandujícím firmám může PackWay pomoci urychlit expedici zboží, zkrátit vyřízení vratek a pomoci například s formalizací zásilek.
 „Se službami PackWaye plánujeme expandovat i do celého Evropského regionu, proto jsme zvolili anglický název, který všem zákazníkům jasně ukazuje, kam směřujeme," informuje generální ředitel a dodává: „Už teď máme zákazníky například z Francie nebo Belgie.“ 
 
Jaké jsou další výhody? 
Společnost, která se rozhodne využít tento způsob zásilkové služby, může bez problému zpracovat  více než 10 000 balíků denně. PackWay disponuje také profesionálním call centrem pro veškerou komunikaci se zákazníky a vlastní databází koncových klientů svých různých obchodních brandů, což může být pro ostatní firmy další bod navíc. Více informací na www.packway.cz 
 
O společnosti
Společnost založená v roce 1967 (původně jako Magnet Pardubice) dlouhodobě patří k nejvýznamnějším hráčům v oblasti zásilkového prodeje zejména v České a Slovenské republice s aktivitami také v dalších zemích střední a východní Evropy. CEMOD-CZ je v současné době českou a slovenskou jedničkou mezi katalogy a weby se zbožím pro domácnost pod značkou Magnet-3Pagen a jedním z největších prodejců módy pod křídly obchodních konceptů Blancheporte a Modino. Kromě katalogové nabídky se důsledně zaměřuje na internetový maloobchod. Každý měsíc její weby navštíví více než 600 tisíc individuálních návštěvníků a téměř polovina obratu společnosti se soustředí na internetu. CEMOD-CZ každý rok vygeneruje okolo 700 tisíc objednávek a dosahuje ročního půlmiliardového obratu.
 
Zajímavosti
Katalogy Magnet se tiskly už od počátku v barevném provedení a vznikaly po vzoru západních zásilkových obchodů typu Quelle, Otto nebo Neckermann.
 
Tehdejší katalogy se prodávaly v trafikách za 10 korun, později za 20 korun.
 
V 80. letech jste si přes katalog mohli koupit i chatu. Ceny se pohybovaly podle velikosti, nejdražší stála přes 60 000 československých korun.
 
Od roku 1993 se katalogy začaly distribuovat zdarma a orientovat se především na módu a ložní prádlo.
 


Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma